loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 469 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Guardian، یوردی کلاسی به زودی به عنوان جانشین مورگان اشنایدرلین به هواداران ساوتهمپتون معرفی می شود. گفته می شود مبلغ هفت میلیون پوند بین سران دو باشگاه فاینورد روتردام و ساوتهمپتون برای انتقال این هافبک ملی پوش مورد موافقت واقع شده است و کلاسی فردا برای تست پزشکی در باشگاه ساوتهمپتون حاضر خواهد شد.

♦ به گزارش Express، آدرین رابیوت، هافبک 20 ساله پاریسن ژرمن مورد توجه سران باشگاه وست هم یونایتد قرار گرفته است. وی که پیش از این به آرسنال، چلسی، تاتنهام و ساوتهمپتون لینک شده بود، حال چکش ها را خواهان خود می بیند. گفته می شود در صورت رد پیشنهاد انتقال دائمی، وست هم پیشنهادی قرضی برای جذب این بازیکن ارائه خواهد کرد.

♦ به گزارش The Sun، نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی تیم والنسیا از سران این تیم خواسته به وی اجازه خروج دهند و با پیشنهاد منچستر یونایتد برای این انتقال موافقت نمایند.

♦ به گزارش Daily Express، با رد شدن پیشنهاد منچستر سیتی برای به خدمت گرفتن فابین دلف هافبک ملی پوش انگلیسی استون ویلا، حال آبی روشن ها به دنبال به خدمت گرفتن جیمز مک کارتی از اورتون هستند.

♦ به گزارش The Daily Telegraph، چندی پیش سران منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی شده اند و سران باشگاه بایرن مونیخ آن ها را آگاه ساخته اند که حداقل قیمت این مهاجم لهستانی 32.5 میلیون پوند می باشد.

♦ به گزارش Daily Express، با وجود اینکه از فرانسه گزارش می رسد که آنخل دی ماریا با 42.8 میلیون پوند از منچستر یونایتد به پاریس سن ژرمن خواهد پیوست، سران شیاطین سرخ از معاوضه این بازیکن با ادینسون کاوانی نا امید نشده است.

♦ به گزارش منابع Sky، با وجود اینکه رابین فن پرسی دیروز در مقابل 10 هزار هوادار فنرباحچه در استانبول معرفی شد، سران منچستر یونایتد هنوز با سران تیم ترکیه ای برای مبلغ این انتقال به توافق نرسیده اند. 

♦ به گزارش Daily Mail، تیم منچستر یونایتد آماده است تا برای جذب کریستین بنتکه، مهاجم بلژیکی استون ویلا، با رقیب سنتی خود یعنی لیورپول وارد رقابت شود. قیمت فسخ قرارداد این بازیکن 32.5 میلیون پوند می باشد.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم منچستر سیتی می خواهد پیشنهاد هنگفت 40 میلیون پوندی را برای کوین دی بروین هافبک تهاجمی وولفسبورگ ارائه کند ولی گفته می شود تیم آلمانی درخواست رقم 50 میلیون پوند را برای بازیکن بلژیکی خود دارد.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم وست هم یونایتد قصد دارد خاویر چیچاریتو هرناندز، مهاجم مکزیکی منچستر یونایتد را با 8 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش Sport Mediaset، شکیری با هم تیمی هایش خداحافظی کرده و گفته که به زودی اینتر را ترک می کند. او پیش از این پیشنهاد استوک سیتی را رد کرد و به نظر می رسد شالکه 04 از بیشترین شانس برای قرارداد امضا کردن با او برخوردار است.

♦ به گزارش منابع Sky، میلان به زودی پیشنهادی جدید برای رومانیولی ارسال خواهد کرد که این پیشنهاد به درخواست باشگاه رم بسیار نزدیک خواهد بود. رم برای رومانیولی جوان خواهان 30 میلیون است و با رد کردن پشنهاد 25 میلیونی میلان نشان داد از خواسته خود کوتاه نمی آید.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، چلسی در نظر دارد در صورت به خدمت گرفتن پدرو رودریگز از بارسلونا، خوان کوادرادو را با قراردادی قرضی به ارزش 4 میلیون یورو با حق خرید 24 میلیون یورویی به باشگاه یوونتوس ایتالیا منتقل کند.

♦ به گزارش Gian Luca Di Marzio، ماریو گومز در آستانه پیوستن به بشیکتاش قرار دارد. مهاجم 30 ساله آلمانی تابستان 2013 با انتقالی 15.5 میلیون یورویی از بایرن مونیخ راهی فیورنتینا شد اما در دو فصل گذشته نتوانست انتظارات برآورد کند. گفته می شود بشیکتاش قراردادی 2 ساله با دستمزد سالانه 5.5 میلیون یورو به گومز پیشنهاد داده است.

♦ به گزارش Sky Sport Italia، با ترافیک به وجود آمده در خط هجومی تیم یوونتوس، فرناندو یورنته خواستار جدایی از بانوی پیر شده و مشتریانی چون لیورپول و رئال مادرید را دارد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، با وجود علاقه لیورپول، متئو کواچیچ می گوید هیچ گاه نگفته که قصد ترک اینتر میلان را دارد و خواهان ماندن در این تیم تا پایان قراردادش است.

رسانه های اسپانیا:

♦به گزارش AS، سرخیو گونزالس، سرمربی تیم اسپانیول، اظهار داشت کاسیا دروازه بان تیمش به پیشنهاد رئال مادرید نمی تواند نه بگوید.

♦ به گزارش AS، منچستر یونایتد پیشنهاد دیگری برای سرخیو راموس، مدافع میانی رئال مادرید آماده کرده که ارزشی 45 میلیون یورویی دارد. با توجه به علاقه رئال مادرید به داوید ده خیا، مسئله این معامله پیچیده تر هم شده است. بنا به گزارش ها، منچستر یونایتد در صورتی که راموس را به دست نیاورد، اجازه خروج دروازه بان خود را نخواهد داد.

♦به گزارش AS، اتلتیک بیلبائو در آستانه رسیدن به یکی از خواسته های قدیمی خود می باشد: امضای قرارداد با ناچو مونرئال. مونرئال که در ماه فوریه 30 ساله خواهد شد، در حدود 10 میلیون یورو برای اتلتیک هزینه خواهد داشت. این مدافع در حال حاضر همراه با تیم آرسنال به سنگاپور سفر کرده است اما از مذاکرات میان دو باشگاه و مدیر برنامه هایش اطلاع دارد.

♦ به گزارش Marca، تیم رئال مادرید که هنوز موفق نشده اهداف خود برای پست دروازه بانی یعنی داوید دخیا از منچستر یونایتد و کیکو کاسیا از اسپانیول را جذب نماید، حال به دنبال به خدمت گرفتن سرخیو رومرو دروازه بان آرژانتینی سابق موناکو است.

♦ به گزارش AS، تیم ها اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن استفان ساویچ مدافع فیورنتینا هستند. روخی بلانکوس می خواهد این بازیکن را جانشین میراندا نماید که به اینتر میلان رفته و شیاطین سرخ که به دنبال تقویت خط دفاعی خود است از مشتریان این بازیکن می باشد.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Bild، جفرسون فارفان وینگر 30 ساله باشگاه شالکه مورد توجه الجزیره امارات قرار گرفته و این باشگاه سعی دارد با او قراردادی 3 ساله امضا کند. گفته می شود باشگاه اماراتی پیشنهاد دستمزد سالانه 10.7 میلیون یورویی به فارفان ارائه کرده است.

♦ به گزارش spox.com، شکوردان موستافی مدافع آلمانی تیم والنسیا می گوید بسیار از علاقه رئال مادرید به خود بسیار خوشحال و مفتخر است ولی در حال حاضر در والنسیا احساس راحتی می کند.

♦ به گزارش Sport Bild، تیم والنسیا قصد دارد دنیس آئوگو را از شالکه 04 به خدمت بگیرد. این دفاع چپ با وجود رقابت سخت در قرار گفتن در ترکیب اصلی، علاقه مند به جدایی از تیمش است.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش Le Parisien، تیم پاریس سن ژرمن با آنخل دی ماریا به توافقات نهایی دست یافته است و این وینگر آرژانتینی منچستر یونایتد به زودی با مبلغ  42.8 میلیون پوند راهی باشگاه پاریسی خواهد شد.

♦ به گزارش RTBF، رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی به زودی به سنت پترزبورگ سفر خواهد کرد تا برای به خدمت گرفتن اکسل ویتسل هدف نقل و انتقالات تیم میلان، از زنیت اقدام نماید.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,453
  • بازدید ماه : 14,896
  • بازدید سال : 70,905
  • بازدید کلی : 620,431
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com