loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 497 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

دیگو میلیتو، مهاجم سابق باشگاه اینتر که همراه با این تیم سه گانه را فتح کرده بود فاش کرد که 4 سال پیش از پیوستن به این تیم، پیشنهاد اینتر را رد کرده بود.
میلیتو که به ریسینگ کلاب آرژانتین، باشگاه دوران کودکی اش بازگشته است در مصاحبه با Ole آرژانتین در مورد پیشنهادات سابقش گفت:
    من همیشه با قلبم تصمیم می گیرم. من یک بار فرصت پیوستن به اینتر را داشتم اما به این نتیجه رسیدم که زمان مناسبی برای پیوستن به اینتر نیست. من به اینتر جواب منفی دادم و به رئال زاگوسا (در سال 2005) پیوستم تا رویای بازی در کنار برادرم، گابریل را محقق کنم. همچنین فکر می کردم که در اسپانیا فرصت بیشتری برای بازی پیدا می کنم و سپس چیز هایی که می بایست، اتفاق افتاد. پس از آن، چلسی به دنبال من بود و من به آنها نیز جواب منفی دادم و به جنوا رفتم (در سال 2008).
    من سال فوق العاده ای را جنوا گذراندم. سپس به اینتر رفتم، اگرچه شرایط متفاوت شده بود.  
    زمانی که ریسینگ را ترک کردم، می دانستم که روزی باز خواهم گشت. فکر می کردم که 3 سال از این باشگاه دور خواهم بود اما 11 سال گذشت.

منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,364
  • بازدید ماه : 14,807
  • بازدید سال : 70,816
  • بازدید کلی : 620,342
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com