loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 83 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

http://axgig.com/images/71244027214992195731.jpg

آندرآ رانوکیا مدافع باشگاه اینتر معتقد است که او در اینتر باقی خواهد ماند پس از اینکه در ماه فوریه احیا شد.

رانوکیا در مقطعی از فصل نیمکت نشین شده بود و تلاش کرد تا دوباره در بین 3 مدافع مورد استفاده ماتزاری قرار بگیرد.

با اینحال، رانوکیا به فرم خوب خود بازگشت و حالا در لیست موقت 30 نفره پراندلی قرار گرفته است.

رانوکیا در گفتگو با Sportal.it عنوان کرد: " فصل چگونه پیش رفت؟ می توان بگویم که من در ماه فوریه به معنای واقعی کلمه احیا شدم. من همچنین فکر می کنم که فصل بعد نیز در اینتر خواهم بود."

خاویر زانتی در هفته اخیر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و رانوکیا در مورد او نیز گفت: " من از اول تا پایان بازی گریه می کردم. ما بسیار دلمان برای بازی او تنگ می شود اما ما می دانیم که او در باشگاه می ماند و در کنار ما در تمرینات و اتاق آموزش حضور خواهد داشت."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 572
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,659
  • بازدید ماه : 15,102
  • بازدید سال : 71,111
  • بازدید کلی : 620,637
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com