loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 90 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/67505021090731881883.jpg

جیاکومو بوناونتورا فاش کرده که در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی لحظات دیوانه واری را پشت سر گذاشته است.
هافبک ایتالیایی در لحظات پایانی بازار تابستانی از آتالانتا به میلان منتقل شد.
جک در مصاحبه با میلان چنل گفت: «روز پایانی بازار نقل و انتقالات واقعا پرتنش بود. ساعت سه به نظر می رسید که به اینتر می روم و بعد ورونا پیشنهاد داد، دوباره اینتر و بعد فکر کردم در آتالانتا می مانم.»
«۲۰٫۳۰ بود که مدیر آتالانتا آمد و گفت که باید به میلان بروم، عجیب بود، ولی پایان خوشی بود.»
«ملاقات با گالیانی و گفتگوی تلفنی با برلوسکونی لحظاتی هستند که هرگز فراموششان نمی کنم.»
از هافبک ۲۵ ساله در مورد حضورش در تمرینات میلان پرسیده شد.
«همه چیز امیدوارکننده بوده، جو فوق العاده ای وجود دارد و همه واقعا به شکلی خوب از من استقبال کردند. برخی از بازیکنانی که اینجا هستند را از قبل می شناسم.»
«هدف اولم این است که آماده باشم و تلاش کنم تا به بهترین شکل به تیم کمک کنم.»
در ترکیب میلان علاوه بر بوناونتورا، دو بازیکن دیگر که تربیت شده آکادمی آتالانتا هستند هم حضور دارند: ریکاردو مونتولیوو و جیامپائولو پاتزینی.

منبع:کانون هواداران ایتالیا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,477
  • بازدید ماه : 14,920
  • بازدید سال : 70,929
  • بازدید کلی : 620,455
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com