loading...
کانون هواداران اینترمیلان
admin بازدید : 87 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

http://www.axgig.com/images/64251485538195890043.jpg

شاگردان ماتزاری در دیدار امروز نمایش درخشانی مقابل ساسولو ارائه دادند و توانستند با زدن 7 گل، هواداران شان را به ادامه فصل امیدوار کننند.
 والتر ماتزاری، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل ساسولو، نمایش تیمش در این دیدار را ایده آل توصیف کرد.
شاگردان ماتزاری در دیدار امروز نمایش درخشانی مقابل ساسولو ارائه دادند و توانستند با زدن 7 گل، هواداران شان را به ادامه فصل امیدوار کننند.
او که روز گذشته به دلیل افتادن از پله ها، از ناحیه دست دچار مشکل شده بود، به خبرنگاران گفت:\" شرایط دستم خوب است؛ متشکرم! باید مراقب باشد که دستم را خیلی تکان ندهم و دست دیگرم را هم نشکنم.
ما فصل گذشته را هم با همین سبک بازی به پایان رساندیم و اکنون تنها چند بازیکن ما تغییر کردند. چند روز قبل گفتم که بازیکنان کنار باید فشار بیشتری به حریف وارد کنند و هجومی تر بازی کنند. این فوتبالی است که من دوست دارم.
به نظر من، بازی کردن به این شکل و با این ضرباهنگ، ایده آل است. امیدوارم به همین شکل ادامه بدهیم. هدف ما این است که همیشه همین شیوه را ادامه بدهیم و در زمین، با اراده و هجومی بازی کنیم. باید سریع باشیم، توپ را به خوبی به گردش دربیاوریم و به حریفان فرصت فکر کردن ندهیم.

من به این فصل خوش بین هستم زیرا بسیاری از بازیکنان من را حداقل یک سال است که می شناسند و به همین دلیل، درک بهتری از ایده های من دارند. بازیکنان انگیزه زیادی دارند و من مطمئنم که این تیم از روحیه خوبی برخوردار است."

منبع:آی اسپورت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2280
  • کل نظرات : 770
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 535
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,622
  • بازدید ماه : 15,065
  • بازدید سال : 71,074
  • بازدید کلی : 620,600
  • بازی بعدی

    Widget powered by WhatstheScore.com